LLB Kariéra

ASISTENTKA KLIENTSKÉHO SERVISU

Do našeho lázeňského týmu hledáme kolegyni na pozici Asistentka klientského servisu

Pracovní poměr: Práce na hlavní pracovní poměr (HPP)
Nástup: dohodou
Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 6, Lázně Bohdaneč
Co bude Vaší náplní práce?
  • zajištění administrativní agendy klientského servisu (housekeeping, stravovací úsek, rezervační kancelář, recepce)
  • organizace a propagace volnočasových aktivit pro klienty lázní
  • správa systému dotazníků spokojenosti
  • komunikace s klienty při vyřizování stížností a reklamací
  • vystavování objednávek a zpracování faktur
  • příprava prezentací a pokladů k reportům
Co by Vám nemělo chybět?
  • máte min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou (praxe na obdobné pozici vítána)
  • výborně zvládáte práci na PC s MS Office
  • máte komunikační a organizační schopnosti na velmi vysoké úrovni
  • jste zdatní v písemném projevu
  • ovládáte techniku administrativy
  • jste zodpovědní, pečliví a odolní vůči stresu
  • vlastníte řidičský průkaz skupiny B
Co Vám nabízíme?
  • zajímavou a různorodou práci u stabilní lázeňské společnosti
  • příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, firemní stravování aj.)
  • nástup ihned nebo dle domluvy